1 maj 2006

Jag är en överlevare!

Möhippan är nu officiellt avklarad och överlevd!

Och jag som var så säker på att det inte skulle vara den här helgen... Det är skönt att inse att man har fel ibland.

Jag har fått dansa line dance (iförd en enorm tyllunderkjol som jag senare fick veta ingår i en squaredance-utstyrsel), blåsa glas (det var häftigt!), spela bingo (vilket var en av de mest surrealistiska upplevelser jag har haft i mitt liv), prova mousserande vin (tack och lov lyckades jag skilja champagnen från det billiga tyska) samt svara på en massa frågor om min tillkommande och vårt framtida liv (ni vet, man vaknar morgonen därpå och inser att allt det där man sade efter att ha pimplat vin hela dagen kommer att användas mot en).

Det var kul i alla fall. Tack alla mina underbara vänner som ordnade detta, och tack för att ni visste hur mycket jag skulle avsky att göra bort mig offentligt genom att sälja kyssar eller be okända människor om äktenskapsråd!

Inga kommentarer: