24 maj 2006

Tio dagar kvar

Oj, nu börjar det faktiskt dra ihop sig. Helt plötsligt har jag insett att all den där tiden jag trodde jag hade krymper ihop med oroväckande hastighet.

Inte så oväntat, förstås.

De senaste dagarna har vi besökt vår musiker för att bestämma musik, gjort om hela bordsplaceringen (igen!), jobbat på sånghäftet, ringt diverse folk, planerat släktträff dagen efter vigseln och det har tagit, tja, precis hela kvällarna. Till råga på allt fyller älsklingen år och jag måste uppdatera min sommargarderob...

Nu är jag i alla fall ledig fram till bröllopet (ja, efter också, då blir det ju bröllopsresa!). Eller, ja, ledig är väl ett relativt begrepp. Men som tur är, så börjar jag känna att fast det är jättemycket att göra och jag är jättestressad, så är det här så vansinnigt kul, och framför allt ska det BLI så vansinnigt kul att gifta sig, ha ett bröllop! Wow! :D

Inga kommentarer: