8 januari 2006

Tid över

Något märkligt har hänt. Jag har tid över.

Jag kom på mig själv för ett par timmar sedan med att, efter att ha diskat klart disken, se mig omkring och tänka "jaha, vad ska jag göra nu då?" Det har seriöst inte inträffat på väldigt länge (förutom i mellandagarna när jag var sjuk, men då orkade jag inte göra så mycket mer än att sova, spela tv-spel och läsa så det räknas inte). Och jag hade glömt vilken härlig känsla det är! Så nu har jag spanat in demon på författarprogrammet Writer's Café, skrivit en tiominuters skrivövning på temat "Ny" och postat på mailinglistan Skriv Fantasy och surfat runt lite på Catahya utan att göra något vettigt alls, som styrelsearbete eller så. Underbart.

Det bästa är att det faktiskt ser ut så här hela nästa vecka.

Inga kommentarer: