14 september 2006

Istället för att skriva

Känner mig för okoncentrerad för att skriva idag. Det kan ju ha att göra med att jag har kommit till ett sådant där jobbigt stadium där jag måste tänka igen. Jag har nämligen skickat ut min hjältinna Melissa att undersöka en låst dörr, som leder henne på intressanta avvägar. Problemet är att jag inte till hundra procent är klar över exakt vilka avvägar. Hon kommer att få veta något av betydelse. Men jag har att välja på minst tre olika saker, och ingen aning om på vilket sätt denna information ska ges till henne.

Så istället har jag skrivit en recension och postat på Catahya (där den i ärlighetens namn inte syns än) och på Bokmonstret. Jag har uppdaterat länkarna här till höger, bara lagt in bloggar jag faktiskt läser nu för tiden till exempel. Elakt nog har jag inte som ni ser inte talat om vad det är för skumma länkar nedanför, ni får helt enkelt botanisera. Tyvärr finns den hemsida jag jobbar med inte med än, men tanken är ju att den ska ligga uppe när jag slutar min anställning om två månader, så den kommer!

För övrigt har jag varit i Vänersborg för första gången i mitt liv idag. Inte för jag såg så mycket av stan, jag körde igenom den och landade inne på Regionsmuseets lager. På väg hem lyckades jag köra fel och hamnade på 45:an istället för 44:an mot Uddevalla och E6. Jag orkade förstås inte vända. 45:an är såå tråkig att köra. Hungrig var jag också.

Inga kommentarer: