4 september 2006

Överansträngning

Att ordna stormöte är jobbigt. Förkylningen slog till med full kraft igår, så idag stannade jag hemma från jobbet (där jag för övrigt fortfarande inte vet om jag får vara kvar efter nästa vecka).

Jag har roat mig med att kollat upp lite av de länktips jag fick under helgen. Skojigast var helt klart Wiccan Wines, en ohämmat smal hemsida dedikerad till wiccanska vinkännare. Ni kan ju tänka er... Språket är hur torrt och überseriöst som helst. Stor humor. En av killarna bakom hemsidan ledde för övrigt en väldigt intressant vinprovning med oss under helgen.

Annars rekommenderar jag en titt på Gunilla Wänns hemsida. Gunilla dekorerade om en ganska trist scoutstuga till ett färgsprakande gudinnetempel med sina tavlor och tyger. En fantastisk bildkonstnär, jag hoppas att det stämmer som det står på sidan, att hennes bilder snart ska gå att köpa som kort och planscher.

För övrigt känns det faktiskt som höst i luften idag. Fast det är 20 grader varmt. Jag myser.

Inga kommentarer: