7 mars 2007

Kläder

Kom på att jag aldrig postade några bilder på de kläder jag gjorde. Så här kommer lite grann åtminstone:


Den röda sparkdräkten har det kinesiska tecknet för gris på magen.
Catahya-trycket blev finare på den som jag gav bort.

Den här har jag inte gjort själv!
Den kommer från Åhléns och var bara helt omöjlig att motstå.

Just nu håller förresten min snälla mamma på att sticka en magvärmare åt mig, en sådan som jag efterlyste häromveckan. Jag hoppas hon blir klar snart, nu är det för varmt för dunjackan och någon annan får jag inte stängt längre...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad. ;)

Helena sa...

Kul att se! Så fint det blev!

Anonym sa...

Men f*ck... var jag än hamnar så dyker det upp nya bebiskläder man MÅSTE ha... hunden var ju oustanding! Har du gjort de andra själv alltså? Har också haft tankar på det men inte kommit längre än så... men dina var skitsnygga!