15 april 2007

Fortfarande inget internet...

...Men flytten gick i alla fall bra. Jag hade tänkt lägga upp lite bilder, men det får vänta tills vi får ordning på bredbandet och jag kan sitta hemma i lugn och ro. Senaste nytt är nämligen att Glocalnet efter flera veckor nu kommit på att de visst inte kan leverera, så nu ska vi hitta en ny leverantör som kan fixa bredband åt oss ASAP. Frustration var ordet.

Upptäckte förresten att Blogger av någon mystisk anledning bestämt sig för att jag måste moderera mina kommentarer. Det ska vara ordnat nu, ursäkta ni som fick vänta.

Och bebisen växer, magen börjar bli riktigt stor nu. Bara åtta veckor kvar till beräknad födsel, det är faktiskt inte så länge. Den lever om något väldigt därinne, det är nästan lite läskigt när hela magen hoppar runt på eget bevåg. Jag blir mer och mer nyfiken på att få träffa den där lilla människan som bor därinne!

Nu ska jag hem och njuta lite till av solskenet innan det försvinner. Jag hoppas på att kunna återkomma inom ett par veckor.

Inga kommentarer: