11 december 2005

Tredje advent

Hmm, inte mycket julkänsla idag. Styrelse-IRL med Catahya hela helgen, så just nu sitter jag på Sveroks kansli i Stockholm och slösurfar medan jag väntar på att klockan ska bli dags att ta sig till Centralen och åka hem. Men sambon har lovat fika med ljuständning ikväll. Mys!

Först ska jag bara sitta på en buss i sex timmar. Inte mys!

Har fortfarande skrivpaus. Det är väl tveksamt om det blir så mycket skrivet innan jul. Ja ja, jag får väl se det som... eh, semester eller nåt.

Men det är ju inte så det känns. Att skriva är så roligt att det är som semester. Och i likhet med semester något man får alldeles för lite av.

Äsch, jag ska inte vara bitter. Till åtminstone 80% beror min brist på aktivt skrivande på mig själv, så varför gnälla.

Inga kommentarer: