7 oktober 2005

Stillestånd

Jag är lite rädd att min aktivitet håller på att ebba ut. För några veckor sedan fick jag en massa idéer om hur jag skulle lägga upp mitt romanprojekt, och eftersom jag dessutom för tillfället jobbar halvtid så har jag haft tid att skriva och skriva och flytta runt och skriva.

De senaste dagarna har det börjat gå TRÖGT igen. Det känns som om jag inte har några bra idéer utan bara ett gäng karaktärer som irrar runt i ett tomrum utan ett egentligen få till det. Nyss satt jag och stirrade dumt på de sidor jag har skrivit utan att ha en aning om hur jag ska gå vidare. Näe, kände jag, näe. Orkar inte. Vet inte hur. Kan inte.

Jag kanske bara är trött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rekommendation: Hitta stället i inställningarna där man måste krafsa i en sådan där rolig bokstavskod för att verifiera sin mänsklighet. Det leder till mindre spam ...

//JJ

Andrea sa...

Tack, ska göra det genast :)