11 februari 2007

Helgen är slut

Har tillbringat helgen i ett iskallt och snöigt Stockholm. Vi var riktigt turistiga den här gången, var uppe i Kaknästornet och gick på Naturhistoriska. Förra gången i Stockholm avverkade vi också ett par museum, så nu börjar vi nästan bli mer bevandrade på den biten i Stockholm än i Göteborg. Men det är väl som vanligt - man är dålig på att ha koll på sevärdheterna i sin egen stad.

Så nu är jag hemma igen med en lång att-göra-lista (som inkluderar att reklamera min nya mobil och tacka ja till ett extrajobb). Trevligt nog har jag saknat skrivandet. Vitter har rätt, det blir ett beroende när man gör det varje dag.

Och nu är det mindre än sex veckor kvar tills vi flyttar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fel på nya mobilen? Usch så trist :(

Andrea sa...

Det är nåt strul med mottagningen, den hittar inte nät. Irriterande.

vitter sa...

Klart jag har rätt. :) Jag har alltid rätt!

fredric sa...

Så länge man ser till att hålla sig á jour med Världskulturmuseet i den här staden är de flesta andra missar förlåtna. Tyvärr finns det inte alltför mycket spännande att kika på här förutom det och Konstmuseumet, även om jag personligne inte blev särskilt imponerad alls av nuvarande utställninge "Konstfeminism".

Extrajobb är bra, flytt är nästan ännu bättre, härligt! =)